mandag den 9. december 2013

Hattrick

Fredag, lørdag og søndag spiste jeg McD-mad.

Derfor har jeg haft abstinenser i dag. Bragende hovedpine og derfor våde fantasier om Quarter Poundere og post-mix cola (det smager altså bedre end det på flaske! Dåsecola en tand bedre end flaskevarianten, og så post-mix. Uhm… post-mix. Elsker de der kæmpe literbægre, man kan få i biffen).

Jeg modstod fristelsen i dag - klap mig selv på skulderen - selv om jeg cyklede forbi Den Gyldne Måge ved Nørreport.
Og hey, det gør jeg jo nærmest flere gange om dagen; hvilket ikke gør det lettere at bryde en afhængighed. Slet ikke med humør på under nulpunkt. Det ironiske er jo, at den salte junkede "mad" ikke gør sagen bedre… det har jeg jo selv set i dokumentaren "Super Size Me".

I'm a lost cause…



Ingen kommentarer:

Send en kommentar