fredag den 3. januar 2014

Prøver at slukke for januar

Det dér stress, det slap ikke taget i mig under juleferien.

(Kan det skyldes 1. juledagsmail fra chefen? Kan det skyldes fordrukne familiemedlemmer? Kan det skyldes 1. januar-hurdlen, der ikke kunne komme og gå hurtigt nok?)

Men. Nu prøver jeg at hive stikket ud i januar.

Jeg har sagt til chefen, at jeg har hovedet i en sort sky af stress og minus overblik.
Og han roste mig. Og mit arbejde. Og var enormt forstående og gav mig plads. Pyh!

Jeg overvejer at melde fra til eksamen i slutningen af måneden. Der er alligevel ikke arbejde til sådan nogle som mig. Så why bother med at blive færdiguddannet.

Indtil nu har jeg så bare været fuld. 1. og 2. januar.
Det er også en måde at slukke for tingene på.

Jeg havde i øvrigt et (blandt uendeligt mange) nytårsforsæt. At jeg ikke skulle spise McD i januar 2014.
Det forsæt holdt så cirka 58 timer.

Win!

2 kommentarer:

  1. Til min nytårsaften skiftede vi nytårsforsætter ud med "Hvilken last, vil du gerne dyrke mere i 2014?". Væk med dårlig samvittighed og ind med selvkærlighed! Min er: Drik mere god kaffe, gerne på kaffe. Jeg siger ikke, at din skal være MERE McD. Det tror jeg ikke nogen får det bedre af, men jeg er bare fan af ideen med, at prøve på at fokusere på noget af det gode man kan forkæle sig selv med, i stedet for alt det man nu ikke må. Restriktioner er til for at blive brudt, men selvkærlighed er kun godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan!
      Det er også noget pjat med, at jeg sådan shame-knepper mit McD-behov.

      Tidligere har jeg omfavnet mig selv og min livsstil. Men nu siger du "selvkærlighed"… det mangler jeg lige pt.
      Det kommer igen! Blev der sagt.

      Forresten var mit bedste nytårsforsæt, at jeg ville have flere kys. Og det fik jeg!

      I år - jeg tror bare, jeg vil prøve at være mere glad.

      Slet