onsdag den 26. februar 2014

Nej.

Jeg øver mig bare. I at sige: "Nej."

Jeg synes egentlig, jeg er ok god til det.

Men så følger der samtale som denne - den ligner ret meget én, jeg havde i går:


  • Har du tid til at gøre dit og dat?
  • Det lyder fedt, men jeg må desværre sige nej, da jeg har alt for travlt efter Tyskland.
  • Jamen, *søforklaringshurlumhej*
  • Jeg har virkelig ikke tid, det er ikke, fordi jeg ikke har lyst.
  • Men *merevandudaførerne* *rose-rose-lokke*
  • Det er bare det, at jeg jo har den der store ting på fredag, og den tager altså al min tid. Jeg er alt for sent igang med det, og så er der jo også de andre ting, der skal nås, og det blev altsammen forsinket på grund af det kæmpearbejde, jeg lavede for jer i Tyskland.
  • Du kan bare aflevere torsdag! Den skal være færdig torsdag, men du kan bare aflevere torsdag aften.
  • *suk* Okay.

Én gang til for Prins Ingolf: 

"Nej!"

Nå… back to work. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar