søndag den 17. november 2013

Selvhadsgalore

Om jeg haft en fed weekend? Set mine venner, drukket mig dansefuld, læst Kerouac, kaffesnakket og gået novemberture?

Nej.

Jeg har hadet mig selv ekstra meget på *konstantkvalme-pletterpånethinderne*-måden siden min hovsa web-tur i kanen, fordi jeg føler, jeg har været utro, hvilket jeg ikke har, så derfor hader jeg mig selv endnu mere, så jeg i synde-mode har sagt "Ja tak" til at begrave mig selv i arbejde, som jeg så ikke har udført med nogen form for overskud, så jeg får træt skæld ud af chefen, der skal bruge alt for lang tid på at tale til mig som et autistisk børnehavebarn, så jeg hader mig selv endnu mere, og derfor slet ikke kan sove, når jeg endelig går i seng, hvilket gør at jeg slet, slet ikke har overskud og jeg får panik og hader mig selv endnu mere.

Jeg har også fået menstruation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar