torsdag den 14. november 2013

Sms-tidsspilde

Jeg har ikke fået min stemmeseddel.

Jeg bor jo pt i skovens dybe, stille ro, fordi jeg for et par uger siden i hjerterødt (læs: hjernedødt) håb flyttede midlertidig adresse hjem til ham; så jeg kunne score lidt penge ved at leje min lejlighed ud via airbnb, og vi kunne også mærke efter og snakke om tingene. På en afslappet måde.

Det gik som bekendt ikke så godt.

Selv om jeg flyttede den midlertidige adresse permanent hjem igen mæ-dæ-våns, så fik jeg altså aldrig stemmesedlen.

*suk*

Mig-sms: "Jeg har ikke modtaget min stemmeseddel. Er den blevet sendt hjem til dig?"
(Neutral, høflig)

Ham-sms: "Ja. Den ligger hjemme."

...

Hvad mener han med "hjemme"?

Jeg tror godt, jeg ved, hvad han mener: Altså hjemme hos ham. Men hvad nu hvis han mener: Hjemme hos os? For det var det jo engang. Vores. Mit hjemme.
Og er det fordi, han gerne vil have mig hjem igen. (Nejnejnej, det skal jeg ikke, blev der sagt)

Pointen med dette indlæg? At jeg har indtil nu har brugt to timer på at spekulere over sms'en, og at jeg vil ligge søvnløs hele natten på grund af den.

Jävla! Nogen stik mig en støttepædagog NU.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar